Pax JO17-1 wint de bekerfinale tegen Losser in Hulshorst !
Een prachtig verslag is al vastgelegd door Luuk Stam in het Contact, om onze aanvoerder Ruben Eenink daaruit te citeren "Dit hadden wij begin dit
Een prachtig verslag is al vastgelegd door Luuk Stam in het Contact, om onze aanvoerder Ruben Eenink daaruit te citeren "Dit hadden wij begin dit
Dat onze jongens van JO-19 en JO-17 de finale haalden van hun klasse in district oost was al een prestatie van formaat. Dat ze beide
Pax JO19-1 en Pax JO17-1 pakken allebei de dubbel: kampioenschap én beker. Door Luuk Stam HENGELO – De deur van de speciaal ingehuurde De Graafschap-bus
De spelers van JO17-1 slaagden erin de bekerfinale met 2 tegen 1 te winnen. Een topprestatie, nadat ze vorige week ook al kampioen waren geworden
Beste leden, ouders, verzorgers en vrijwilligers, Middels dit bericht nodigen we je uit voor de Algemene Ledenvergadering. De vergadering wordt gehouden op maandag 17 juni
Vorige week zaterdag 25 mei was het dubbel feest bij Pax. Eerst werd er om 13:00 uur afgetrapt bij de kampioenswedstrijd van de JO17-1, deze
JO17-1 is op 25 mei met nog 1 competitiewedstrijd te gaan tot nu toe ongeslagen kampioen geworden na de wedstrijd tegen SV Gendringen! Er was
Pax JO19-1 én Pax JO17-1 kunnen zaterdag ook de districtsbeker winnen. Door Luuk Stam HENGELO – Het lijkt dit seizoen welhaast niet op te kunnen
Zondag 2 juni om 14.00 uur speelt PAX de Nacompetitie Kwartfinale tegen Klarenbeek. BE THERE !
Zondag 26 mei stond de laatste competitiewedstrijd van het seizoen gepland: Angerlo Vooruit – PAX. Angerlo moest winnen om op plek vier te eindigen, goed